Misteri Tun M

tunm

 

Bagaimana anda semua hari ini? Sihat? Apa cerita tentang Tun Dr. Mahathir (Tun M)? Apa yang beliau buat sekarang?

Hehe.

Saya M.O dan penulis siri Mason-mason Melayu yang telah wujud di internet sejak zaman peralihan Pak Lah ke DS Najib.

Saya telah menjangkakan ada perhimpunan melawan sesuatu yang seperti Malayan Union sejurus selepas 9 Mei 2018 yang lepas dan ia terbukti berlaku pada 8.12.2018. Adakah ia terjadi secara kebetulan? Adakah saya berjaya ‘meneka’? Adakah ini sejenis ‘teori konspirasi’ yang anda faham selama ini dari media? Tidak saudara saudari.

Maklumat di sekeliling kita terlampau banyak. Apa yang perlu kita lakukan ialah MENAPIS MAKLUMAT TADI.

Pada 21 September 2018 yang lalu, saya telah memberitahu anda akan langkah Tun M yang akan membesarkan parti kerdilnya dengan menerima kemasukan ahli parlimen UMNO. Pada masa itu saya telah dikritik oleh penyokong parti Tun M sendiri serta penyokong kerajaan dengan mengatakan saya ini merepek dan berbohong.

Anda boleh rujuk di sini: PELAN TUN M

Lihat poin pertama:

1) Partinya, Parti Pribumi Bersatu Malaysia adalah antara parti paling kerdil dalam kerajaan dengan jumlah kerusi yang sedikit berbanding PKR & DAP

Jadi bagaimana kawan-kawan? Apa yang Tun M nak buat sekarang?

Hehe.

Ada banyak perkara yang anda tidak tahu tentang Tun M ini. Mungkin semasa Tun M menjadi perdana menteri keempat dahulu, anda masih ‘seekor’ sperma yang lurus mulus, kanak-kanak mentah berhingus atau mungkin masih di alam roh lagi.

 

BACA SETERUSNYA….

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

Leave a Reply