Kertas Siasatan ‘Wuhan Monster’

kertassiasatan

 

Amerika Syarikat dikatakan menggunakan 6 sumber perisikan (sudah pasti salah satunya dari CIA) untuk menyiasat ‘makmal rahsia’.

Namun China menafikan penglibatan mereka malah pihak China menuduh satu ‘makmal rahsia’ lain di satu lokasi di Amerika adalah punca kepada wabak Covid-19!

Sebaik sahaja satu fact sheet berkenaan siasatan ini diumumkan, pusat-pusat penyelidikan patogen di China segera menyembunyikan apa jua maklumat kepada pihak luar, terutamanya MAKMAL RAHSIA.

Siri yang berikutnya adalah menghuraikan pelbagai dapatan dan pendapat dari pakar, sumber perisikan dan kenyataan dari pihak Amerika dan China.

TEKA-TEKI SEMAKIN BERSELIRAT. APAKAH ‘PLOT TWIST’ NYA?

 

BACA LAPORAN SETERUSNYA.

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

2 thoughts on “Kertas Siasatan ‘Wuhan Monster’

  1. azrul.nr

    Vaksin Sinovac dengar khabar tidak begitu efektif untuk variant baru dan kerajaan Malaysia dengar khabar juga akan menghentikan penggunaan Vaksin Sinovac. Sebenarnya vaksin apa yang terbaik?

    1. jigsmaster Post author

      Virus Covid-19 ini masalahnya cepat bermutasi dan menghasilkan varian. Jadi, ini memaksa penyelidik perubatan mengemaskini keberkesanan vaksin dari semasa ke semasa. Setakat ini effektifnya lingkungan 80%. Namun ada jenis varian seperti varian lambda yang dikatakan mampu mengatasi pelalian dari vaksin. Apa yang terbaik, bergantung kepada data keberkesanan semasa.

Leave a Reply