COVID-19 : America Under Attack!

americacovidattack

 

Ada pendapat yang menyatakan Amerika yang membikin Covid-19 ini, untuk melemahkan China. China dilihat musuh utama dalam perang perdagangan yang agak berbahang sejak 2-3 tahun kebelakangan ini.

Namun mengapa kini Amerika menghadapi kes jangkitan yang amat serius sehingga mengatasi China sendiri? Adakah ini yang dikatakan sebagai ‘senjata makan tuan’?

Ada yang mengatakan pula, ada kumpulan elit tertentu merancang untuk mengurangkan populasi dunia. Namun mengapa Putera Charles dan kenamaan yang lain dijangkiti juga oleh Covid-19? Keluarga diraja Britain dikatakan memiliki darah Merovingian, Bloodline of Illuminati dan Firaun Mesir. Namun jika mereka yang dikatakan kononnya sebahagian dari The Elite, mengapa mereka juga terkena jangkitan? Ini adalah lawak jenaka.

Kita akan mengupas serba sedikit misteri ini…

 

BACA SELANJUTNYA.

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

4 thoughts on “COVID-19 : America Under Attack!

  1. sejagat

    Jika Prince Charles mati, Putera William yang berpotensi tinggi untuk menggantikan Elizabeth II, tetapi hairan kenapa Putera Harry tidak lagi mahu dikaitkan dengan istana malah memutuskan untuk hidup seperti manusia kebanyakan, apakah helah disebalik semua ini? Adakah mahu mengejarkan kehidupan yang bebas tanpa lensa kamera paparazzi seperti yang terjadi pada mendiang ibunya Diana atau dia tahu apa yang kita tidak tahu dan hanya tahu sekadar bertaraf teori konspirasi level David Icke.

    1. jigsmaster Post author

      Kita tidak tahu tekanan hidup di dalam lingkungan istana diraja Britain, namun apa yang terjadi kepada mendiang ibu mereka adalah contohnya. Jika kita lihat karakter Ratu Elizabeth II, ya…dia adalah seorang yang ‘garang’ dan mengongkong.

Leave a Reply