Ostarine

MistisFiles

Pengetahuan Rahsia Itu Hanya Untuk Mereka Yang Mampu Memahaminya

Archive for May, 2015

Matriks Hologram 4.5: Kucing Schrödinger & Hukum Ketidakpastian Heisenberg

Posted by jigsmaster on May 27, 2015

kucng

 

 

Fasal ini dalam menyatakan hakikat alam-alam ciptaan The Programmer atau yang disebut ‘Matriks’.Di dalam fasal ini akan diperjelaskan tentang kondisi Matriks yang berubah-rubah mengikut pemerhati.Dijelaskan juga bagaimana Matriks menjadi tidak konkrit kerana zarah-zarah seolah-olah wujud secara ilusi yang mungkin menjelaskan kondisi berbilang dalam kesatuan.Matriks yang berbilang menjadi sirna dan yang tinggal hanyalah satu kewujudan tunggal yang supermutlak.

 

 

Peringatan

Artikel-artikel di dalam siri The Matrix kebanyakan di luar kotak pemikiran biasa.Ada yang menyentuh ilmu-ilmu kerohanian tertentu terutamanya Ilmu Tasawuf (Sufism).Sekiranya ada di antara artikel di dalam siri ini telah mengganggu ketenteraman anda,anda tidaklah digalak meneruskan pembacaan.Sekiranya anda merasa keliru atau sangsi setelah membaca isi kandungannya,terutama mengenai ajaran kerohanian,sila rujuk guru-guru agama yang mursyid dalam bidang Tasawuf.Sekiranya perlu sila rujuk AlQuran dan AlHadis serta kitab-kitab Tasawuf yang muktabar,sekadar menyebutkan contoh seperti Tanwirul Qulub, Minhajul Abidin,Futuhatul Ariffin,Sirus Salikin dan Hikam,atau lebih bagus sebagai permulaan kitab Imam Al-Ghazali, Ihya ‘Ulumuddin.The Matrix adalah sekadar model untuk pemahaman masalah kehidupan manusia dari kaca mata terkini,di mana tidak mengubah sedikit pun konsep dan kepercayaan sebenar ilmu kerohanian itu sendiri.Dalam hal ini MistisFiles cuba untuk menyederhanakan isi kandungannya sesuai dengan tingkat kefahaman awam.

-M.O

 

 

Alam ini diciptakan dari Zat-Nya.Kesemua isi alam semesta ini berasal dari-Nya.Alam semesta ini adalah senda gurau dan permainan semata-mata.Alam ini penuh kepura-puraan dan hanya layak dilayan sebagai persinggahan sementara.

Ini adalah kata-kata agama yang kononnya kolot bagi sesetengah orang.

Namun di sana,mekanik kuantum telah menemui bahawa zarah-zarah itu hanyalah ilusi;ia tiada di sana.Sebagaimana sesuatu objek dijatuhkan ke dalam Lohong Hitam.Objek tersebut akan hancur disebabkan permukaan Lohong Hitam yang sangat panas.Namun jika difikirkan secara mendalam, jika pun objek tersebut mampu menahan panasnya suhu permukaan Lohong Hitam, objek tersebut akan hancur ketika masuk ke dalam isi dalam Lohong Hitam yang berupa satu singulariti. Namun teori yang lain mengatakan objek tersebut tidak hancur;ia hanya ditukarkan kepada bentuk 2 dimensi yang menduduki permukaan Lohong Hitam.

Ini adalah tabiat mekanik kuantum;dua peristiwa terjadi secara bersamaan,sebelum kejadian Keterkaitan Kuantum terjadi.Objek tersebut akan hancur dan selamat secara bersamaan.Objek tersebut akan berada pada dua kondisi sebelum ditentukan kondisi mana yang sesungguhnya terjadi.Dalam hal ini,Keterkaitan Kuantum adalah penentuannya apabila zarah-zarah tadi diperhatikan memiliki tabiat yang sama;menunjukkan seolah-olah yang berbilang itu ilusi kepada yang tunggal.
.

 

 

 

 

 

 

 

Hakikat Berbilang Matriks Dalam Zat Singulariti Yang Tunggal

 

 

singularity

“The world is a pixelated world, not a voxelated world.”

(Leonard Susskind)

 

 

 

 

 

 

Masalah di dalam Mekanik Kuantum adalah untuk memastikan bahawa pengukuran dapat diketahui secara mutlak di dalam alam berskala kuantum sebagaimana kita mengukur di alam berskala biasa.Namun pengukuran di dalam alam berskala kuantum menjadi sukar dan mencapai tahap paradoks apabila zarah-zarah superkecil adalah lebih kecil dari zarah-zarah cahaya;iaitu foton.

Kita melihat melalui mata;iaitu peralatan sensor bagi foton yang membawakan objek kepada minda.Mengimbas kembali penerangan sebelum ini bahawa jika anda memahami setakat ini,anda akan sedar bahawa sebenarnya mata manusia bukan hakikat penglihatan kepada ruang.Kuasa melihat yang sebenar berada pada minda manusia.Mata hanya sebagai pengesan/sensor cahaya.Cahaya pula adalah asbab kepada dimensi.

Ruang—>dimensi—>cahaya—>mata—>minda

Cahaya adalah pergerakan terbukanya hijab kepada dimensi.Hijab ini dalam penafsiran manusia adalah kegelapan.Dalam istilah Matriks,cahaya adalah skrip masa-nyata yang bertugas membaca coding ruang dan membawanya ke sensor minda iaitu mata.Minda akan membuat pengecaman dan ‘melihat’.Jadi cahaya adalah paket-paket data yang bertugas membawa ruang kepada minda.Apabila cahaya adalah medium yang ‘berjasad’,dimensi adalah konsep yang merupakan natijah dari cahaya dan minda.Dengan kata lain dimensi wujud dengan penapisan dari cahaya.Cahaya yang membentuk dimensi dan menghantarnya ke minda,melalui sensor mata.Tanpa cahaya,tiada dimensi.Maka tiada ruang yang mampu difahami manusia.Apakah maksud semua ini?

RUANG YANG DIFAHAMI MANUSIA SEBENARNYA ADALAH TINDAKBALAS CAHAYA.

Cahaya terdiri dari dua keadaan.Terang dan gelap.Dalam minda manusia,ia mengenalnya dalam kod warna.Hitam dan putih.Jika dua keadaan ini membentuk cahaya maka kegelapan sebenarnya ialah satu bentuk cahaya.Ini yang membentuk konsep DARK MATTER.Sebagaimana ‘dark matter’ (jisim gelap) yang dikatakan membentuk 70% alam semesta ini,maka kegelapan juga membentuk majoriti ruang.

JIKA BEGITU APA KAITANNYA DENGAN MATRIKS?

Kita maklum bahawa Matriks adalah ruang.Namun untuk membezakan antara Matriks dan ruang,kita harus mengetahui Hukum Pertama Matriks iaitu:


“Bagi entiti yang wujud di dalam Matriks,ia berjumlah infiniti;tidak terkira banyaknya.Di luar Matriks,tiada Matriks”

APAKAH MAKSUDNYA?Baca seterusnya.

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

Temuramah Prelude ‘The Dark Vatican’

Posted by jigsmaster on May 25, 2015

 

Ini adalah temubual ringkas antara Hermit & M.O,yakni penulis siri ‘The Dark Vatican’ yang telah tertangguh selama setahun setengah,kini akan menemui pembaca dalam masa terdekat.

Ikuti temuramah yang menarik ini.

 

 

S: Hermit                     J: M.O

 

 

 

S: Agak lama anda tidak menulis kempen yang besar-besar sejak hiatus 2012 yang lepas.

J: (tersenyum) Ya,ada beberapa tugas yang melibatkan profesion saya menyekat kebebasan saya untuk menulis.Namun saya masih mengikuti trend dunia hari ini dan bagaimana pelan 10 tahun terakhir sejak The Feast of The Beast yang terakhir dijalankan.

S: Apa yang menarik untuk dijelaskan dari pemerhatian itu?

J: False flag yang lebih banyak sejak imej-imej Osama dan Al-Qaeda.Mereka perlu satu strategi marketing yang baru dan segar.

S: Objektif?

J: Untuk menggambarkan Islam dan muslim sebagai pengganas dan jahat.Ini adalah usaha subliminal message secara besar-besaran.Mass mindcontrol.

S: Ada contoh false flag yang telah mereka jalankan?

J: Sudah tentu dan ianya jadi perhatian.ISIS atau IS atau seumpamanya adalah kejuruteraan imej dan penjenamaan semula ‘Islam sebagai paksi keganasan’.Ia amat terang-terang dan lebih licik.Seperti biasa,ramai yang terperangkap dengan ‘game’ seperti ini,sama seperti kes ‘Osama’.

S: Terperangkap yang bagaimana?Jika saya kata IS itu benar?

J: (tersengih mengejek) Perhatikan,jika Osama dan AlQaeda tidak pernah menyentuh Israel,samalah seperti IS ini.Mereka hanya membunuh orang awam dari kalangan muslim sahaja.

Sama juga seperti IS ini,mereka hanya membuat huru-hara di sekitar Syria dan Iraq,untuk check n balance para pejuang Mujahidin yang ingin menggulingkan pemerintahan Bashar.Seperti yang kita lihat kini,rancangan mereka agak berjaya.Para mujahidin Syria semakin tenggelam dan telah kacau-bilau dengan imej IS.

S: Adakah lebih penjelasan lain?

 

 

 

J: Begini,cara untuk mengetahui halatuju sesuatu organisasi,adakah ia memberikan keuntungan imej dan bantuan fizikal pada Islam atau sebaliknya.Kewujudan Osama tidak memberikan apa-apa keuntungan kepada nasib umat Islam yang tertindas di seluruh dunia.Ia hanya memberikan harapan palsu pada mulanya,kemudian kini ia lenyap bagai ditelan angin.Gosh!

Dia tidak pernah membantu rakyat Palestin atau membangunkan Afghanistan.Dia hanya berlakon dalam video bahawa perjuangan dia benar dan Tuhan akan menjahanamkan Amerika.Akhirnya dia hilang lenyap bagai ditelan bumi.

S: Di mana dia sekarang?

J: Bertukar identiti.Ini jawapan yang mudah.Data dipadamkan dan diganti baru.

S: Sungguh aneh,adakah satu keperluan untuk menggambarkan Islam sebagai agama keganasan?

J: Amat perlu bagi pelan mereka.Ia akan mewujudkan taboo dan alergi terhadap Islam.Ia membantu untuk mengurangkan statistik populasi muslim dengan penyusutan kemasukan dan peningkatan murtad.Ini selaras dengan ‘depopulasi’ mereka.Hanya orang-orang terpilih akan mewarisi bumi dan sudah pasti muslim bukan di kalangan mereka.

S: Mengapa bukan muslim?

J: Islam adalah agama yang menghalang cita-cita mereka.

S: Mengapa Islam?Apa cita-cita mereka?

J: Sekularisasi.Agama tidak diperlukan dalam hidup,atau jika perlu mesti disesuaikan dengan nafsu manusia.Dalam sekian banyak kepercayaan di bumi,hanya Islam yang merangkumi semua aspek hidup,dari tatacara masuk ke tandas sehingga tatacara menguruskan perbankan dan negara.

S: Ini benar-benar mengejutkan,jadi berbalik kepada kempen The Dark Vatican,apa kaitan semua ini jika kita boleh kaitkan sesuatu?

J: Paksi Luciferiancraft bukannya dibebankan kepada satu ras atau bangsa,misalnya Yahudi.Sebab Tuhan bukanlah zalim menciptakan satu bangsa untuk nasib seperti syaitan-syaitan.Cuma para Elit mereka SECARA TRADISINYA adalah dari kalangan rabbai-rabbai yang jahat.

Di sana ada Jesuit dan Christian Zionist dan ini semua adalah racun seperti Wahabi dan Syiah.Yang menjadi trivia,kedua-duanya adalah tesis dan anti-tesis.Diwujudkan untuk menimbulkan anggapan mereka adalah dua elemen yang berbeza,namun sebenarnya bekerja untuk bos yang sama.

Bani Israel memiliki tema yang boleh dimanipulasikan.Ini adalah kejuruteraan sentimen.

S: Apa kaitan dengan Vatican?

J: Ini adalah menarik jika anda melihat bahawa dunia Kristian itu sendiri adalah tema yang telah dimanipulasikan.Adat dan kebiasaannya adalah warisan paganisme Eropah yang pekat.Krismas dan Santa Claus itu sendiri adalah perayaan paganisme yang dipaksakan ke atas ajaran Nabi Isa dan Hawariyyun baginda. (Jesus & The Apostle)

S: Okay,apakah pesanan anda sebagai mukadimah kepada siri The Dark Vatican yang akan terbit di MistisFiles nanti?

J: Siri ini akan membawa anda ke menjelajah ke dalam lorong-lorong gelap di semua kaderal dan gereja Eropah serta ke dalam Sistine Chapel untuk melihat kesan-kesan pemujaan Iblis era paganisme Eropah.Semua paganisme Eropah adalah berdasarkan animisme,dewa-dewi yang menjaga alam sekitar.Ini berbeza dengan dewa-dewi Hindu yang berasal dari para raja-raja dan pahlawan zaman purba termasuk penjenamaan semula raja-raja Babilon dan Medes kepada kebudayaan Indus.

S: Mengapa siri ini tertangguh begitu lama,bukankah sepatutnya ia keluar pada bulan Mac 2014?

J: Beberapa kandungannya dapat dicapai oleh pepijat milik M16.Puncanya ialah cakera keras eksternal yang disambung ke laptop ketika online.Kandungannya tersebut amat sensitif dan pernah keluar dalam Wikileak namun ditarik balik.Jadi semua artikel ditapis sekali lagi supaya tidak ada keyword yang dapat dicapai oleh pepijat mereka.Tukar keyword sahaja dan mereka pun ‘buta’ (M.O tersenyum).

S: Ada apa-apa lagi nak dikatakan?

J: Di sana,di Saint Peter’s Basilica,ada rahsia yang dipendam di bawahnya.Bukit itu…adalah bekas sebuah kuil pemujaan dewa yang memiliki dua alam,menurut kepercayaan orang Rom.Di bawahnya saban kali dilakukan pemujaan misteri yang dilakukan para kardinal berpangkat tinggi.

Semua upacara itu dapat dihubungkan dengan The Feast of The Beast dan The Wise Man.Saya ingin membuka minda anda bahawa orang-orang yang paling hebat dan dikatakan ‘sekular’ dan paling ‘liberal’ itu sebenarnya adalah penganut tegar paganisme dan sihir.

 

 

 

 

OFF-THE-RECORD

 

 

 

 

Akses ke SISTINE CHAPEL OF THE BLACK MASS

Angka ‘O’ Terawal Di Dunia Dalam Prasasti Berbahasa Melayu

Posted by jigsmaster on May 18, 2015

zero

Ensiklopedia Britannica mengatakan, kesusasteraan Hindu memberikan bukti bahwa angka kosong mungkin telah dikenal sebelum kelahiran Jesus,tetapi tiada prasasti telah ditemui dengan simbol seperti itu sebelum abad ke-9.

 

 

Minitesis Srikandi:

“Angka ‘O’ Terawal Di Dunia Dalam Prasasti Berbahasa Melayu”

 

 

Saya meneliti laporan dari Hagben tahun 1949,Majumdar tahun 1953 dan Zakov tahun 1974 mengatakan simbol kosong yang berperanan dalam perpuluhan nombor yang sempat direkodkan tertua bukan dari India tetapi dari Asia Tenggara.

Di Malaysia,perkara ini mungkin pertama kali ditimbulkan oleh pensyarah-penyarah di ASASI UKM,namun bila saya baca laporan mereka,seolah-olah khabar-khabar angin sahaja,tiada bukti konkrit.

Jika ada,mana laporan sebenar dari sarjana luarnegara itu,pergilah minta salinannya,fotonya atau tesis mereka.

Simbol ‘0’ memang ada yang lebih tua direkodkan seperti Tamadun Mesir Purba,Maya atau Sumeria namun semuanya tidak mewakili sistem perpuluhan dan digunakan sebagai fungsi lain malah ada yang hanya digunakan sebagai tanda baca sahaja.Sebahagiannya diwakili grafik seperti kulit siput dan banyak contoh hanya meletakkan titik dan ini kadangkala mengelirukan kerana titik yang sama juga digunakan sebagai tanda baca (punctuation).

Tetapi yang ingin dicari ialah siapakah yang mula-mula menggunakan simbol ‘0’ sebagai mewakili sistem perpuluhan asas 10 dalam pernomboran?

Bertahun-tahun,kes yang popular dikesan ialah penemuan penggunaan angka ‘0’ yang terpahat di sebuah kuil di Gwalior,India bertarikh abad ke-9 Masehi.

Inilah yang dicanang ke seluruh dunia.

Namun kedudukan kuil di Gwalior itu tergugat apabila ada orang menjumpai angka ‘0’ di sebuah kuil di Kemboja.

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us