Kisah Dua Bangsa Penentu Akhir Zaman

duabangsa

 

Di Armageddon, perang akhir zaman, perang kiamat… dua bangsa ini bertemu untuk menentukan nasib Dajjal.

Dua bangsa ini memiliki karakter yang sama – jika diberi peluang dan ruang akan bangkit menjadi yang terhebat. Maka sifat homogenus Eretz Israel tidak akan dibiarkan berlaku kepada ‘Eretz’ yang satu lagi, British memberi syarat menerima jutaan imigran untuk mengurangkan kekuatan pembantu Imam Mahadi itu. British tidak akan menanggung kos penghantaran semula.

Tetapi untuk kes Eretz Israel, British sendiri yang menanggung kos kemasukan imigran Yahudi ke Palestin bagi membentuk sebuah Eretz Israel yang homogenus

 

 

BACA SELANJUTNYA.

 

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

4 thoughts on “Kisah Dua Bangsa Penentu Akhir Zaman

  1. izani.norzahid

    Salam. Kenapa saya tak boleh baca artikel ni ya. The rest of the article is notpermitted for your membership level. Kata errornya

  2. sejagat

    Abuya Ashaari Muhammad (Al Arqam) pernah cuba mendirikan laskar Imam Mahdi di kalangan orang Melayu Islam, walaupun secara keseluruhannya mungkin nampak gagal tetapi sekurang-kurangnya membuka jalan bahawa Melayu adalah bangsa yang akan membantu Imam Mahdi di akhir zaman.

    1. jigsmaster Post author

      Jaraknya masih jauh dengan tempoh Imam Mahadi keluar. Dibimbangi rejimen yang terlalu awal ini akan dipergunakan oleh pihak yang rakus dan tidak bertanggungjawab. Akan jadi kes al-Maunah pula.

Leave a Reply