Antara Dua Doktor: Siapakah Yang Benar Menurut Pendedahan Dari Chinese CDC?

amalinaadham

 

Polemik antara dua doktor ini menarik perhatian antarabangsa. Sebenarnya yang benar-benar ‘bertempur’ adalah para wargamaya yang membidas dan menyokong. Namun di antara keduanya, yang manakah benar menurut kajian dari Pusat Kawalan dan Pencegahan Penyakit China (Chinese CDC) ?

Kami akan mengulas kertaskerja dari pakar-pakar dari China ini, yang TERBUKTI berjaya mengekang Covid-19 di negara mereka, menggunakan TEORI yang mereka bangunkan melalui pengalaman dan pemerhatian mereka di atas padang, bukannya di medan Twitter.

BACA SELANJUTNYA.

=========================
Cara untuk akses MistisFiles
>> http://goo.gl/1QBIQK
=========================

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

4 thoughts on “Antara Dua Doktor: Siapakah Yang Benar Menurut Pendedahan Dari Chinese CDC?

  1. sejagat

    Wargamaya kebanyakannya adalah manusia-manusia yang manja dan angkuh dan sememangnya tidak pernah merasa hidup susah sepanjang hayatnya.

  2. finalz07

    Meskipun air suam menjadi pertikaian dan teguran Dr Amalina kepada Dr Adham baba namun dari segi pandang lain air juga mempunyai satu keajaiban dimana saintis dari Jepun Dr Masaru Emoto telah mengkaji molekul air dari pelbagai bentuk sumber malah air juga menjadi perantaraan kebanyakan perubatan Islam iaitu rugyah+air + keiizinan Allah pemilik segala sesuatu.

  3. finalz07

    sekadar melebar pandangan :

    Dalam ilmu perubatan terutama tradisional pelbagai kaedah sama ada dari segi kaedah pemakanan,herba,kaedah berubat dan atur caranya amat berbeza bergantung kepada aliran pengamal masing2.Namun keberkesanannya adakalanya sembuh sehingga ada juga yg menyebabkan kemudharatan.Namun begitu jika kaedah perubatan tersebut dipraktikan dengan sains moden dan kajiannya dimana pembuktiaan dari segi saintifik dan methologi barangkali keberkesanan satu perubatan itu dapat dibuktikan dengan fakta serta berkemungkinan boleh diberdiri sama teguh dengan perubatan moden yg memerlukan logik dan saintifik keatas perubatan itu.Begitu juga dengan Perubatan Islam jika terdapat disana kaedah amali dan apa2 yg dikira sunnah dan adat berpandukan hadith2 sahih dan bertepatan dengan nas2 Al-Quran beserta ruqyahnya serta dipersetujui syarak dengan kaedah sains islam dan sains moden kini berkemungkinan dengan izin dan kebesaran Allah secara tidak langsung akan memartabatkan perubatan itu dan menjerumus kepada mentauhidkan Allah dengan ilmuNya beserta fakta dan bukti saintifik dapat mensahihkan kebenaran sesuatu perubatan itu.

    Namun perbezaan Perubatan Moden yg diamalkan Dr Amalina perlulah adil bukan semua perkara di dunia perlukan pembuktian depan mata malah ia juga perlukan kepercayaan dan kewujudan yg Maha Esa serta perkara yg mistis yg menjadi tanda tanya dalam perubatan.

Leave a Reply