Laporan Sulit Dari Israel : Pelan B MOSSAD

mossaddoc

 

Laporan dari Tebing Barat menyatakan bahawa pihak perisikan Israel telah menjalankan risikan tahun lalu untuk mengesan para pengaturcara program komputer Hamas yang dipercayai menubuhkan pangkalannya di Malaysia. Salah satunya dengan menggunakan aset-aset perisikan tertentu!

Pakar penganalisis Israel menyatakan mereka mempercayai cabang peperangan siber Hamas yang berpangkalan di Malaysia itulah yang merekrut rakyat Malaysia untuk menyerang laman-laman web Israel dan melimpahkan (spam) di laman-laman media sosial Israel dengan komen-komen yang menyakitkan hati sebagai salah satu ‘serangan’ yang bermotifkan serangan psikologi bagi melemahkan pihak Israel.

Mungkin kedengaran lucu bukan.

Tetapi nampaknya ini keluar dari kenyataan penganalisis peperangan siber Israel!

 

PELAN B AKAN DIAKTIFKAN.

 

Tahun lepas kami telah pun memberikan amaran dalam LAPORAN KAMI INI. Jangan buat kesilapan lagi.

 

BACA LAPORAN SULIT INI.

 

 

 

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

2 thoughts on “Laporan Sulit Dari Israel : Pelan B MOSSAD

  1. sejagat

    Seperti yang saya katakan dalam artikel sebelum ini, WANG dan DUIT adalah PUNCA KEKALAHAN. Hari ini kita hidup di zaman DUIT ADALAH RAJA. Jadi, untuk mengalahkan senjata DUIT ini. HUKUMAN KERAS amat-amat diperlukan. Ikat jamin tak diperlukan. Proses perbicaraan tidak perlu diadakan. Malah peguam juga tak bole diupah untuk membela kes. Makna kata, untuk MEMATIKAN KUMAN RASUAH ialah mengubah sistem perundangan ke atas rasuah dengan lebih kejam dan tidak berhati perut. Fahamilah, jenayah rasuah sangat merbahaya untuk negara.

    1. jigsmaster Post author

      Ya, hukuman keras perlu diberikan. Jika mahu memanfaatkan mereka, mungkin kerja-kerja berat (kemasyarakatan) perlu diimplentasikan.

Leave a Reply