Mengapa DAP-Chauvinis Begitu Membenci TG Haron Din Sehingga Akhir Hayatnya?

daphatehd


 

[Mukaddimah]

Kutukan dan cacian kepada Allahyarham Dato Dr. Haron Din oleh kaum Chauvinis adalah sudah dijangkakan sementelah umat Islam tidak mengira pegangan politiknya masih bersedih dan terkejut dengan pemergian seorang tokoh agama di negara ini. Mengapa banyak komen-komen dari kaum Cina-DAP di media-media sosial seakan-akan melepaskan geram dan kemarahan dengan mencaci arwah? Mengapa mereka begitu benci dengan beliau? Semua ini ada kaitan dengan ‘conflict of interest’ yang terjadi di antara kaum Neo-Komunis di negara ini dengan pribumi terutamanya yang muslim dan halangan yang diwujudkan oleh golongan ulama yang acapkali mengganggu proses mengambiahlih dunia politik Malaysia ke tangan mereka.


 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

2 thoughts on “Mengapa DAP-Chauvinis Begitu Membenci TG Haron Din Sehingga Akhir Hayatnya?

  1. amran3669

    Saya bukanlah membela atau mempertahankan kan, tetapi nak tahu KENAPA jika DAP telah dikenalpasti hubungkait dgn komunis, mengapa kerajaan Malaysia terdiri dari muslim membenarkan penubuhan DAP dan membenarkan mrk menyertai pilihanraya dan menang diPinang?

    Kenapa tidak dihalang kebangkitan DAP ini melalui undang² jika sudah pasti mrk adalah ada unsur² komunisme.

    Mohon pencerahan.
    Trm ksh.

  2. tghayati

    Sama la mcm rokok.dah tau kenapa rokok merbahaya untuk kesihatan.dekat kotak rokok pun sudah ditampal bahaya rokok. Tapi kenapa kerajaan masih lagi jual rokok dan tak haramkan aje perjualan?

Leave a Reply