buy hypertropin

MistisFiles

Pengetahuan Rahsia Itu Hanya Untuk Mereka Yang Mampu Memahaminya

Jin, Bunian & ‘Cloaking Device’ Predator BHG II

Posted by jigsmaster on April 12, 2019

predator

 

 

Bolehkah jin ‘menyembunyikan’ manusia? Bagaimana kes manusia yang rasa dirinya sesat hanya sehari namun sebenarnya dia telah sesat selama sebulan?

Apakah ‘cloaking device’ yang dimiliki jin? Adakah teknologinya boleh dipakai ke atas manusia?

Apakah kaitan orang yang dirasuk, mengalami halusinasi atau merasa dirinya masuk ke alam bunian?

 

HANYA DI MISTISFILES!

 

=========================
Cara untuk akses MistisFiles
>> http://goo.gl/1QBIQK
=========================

-MF

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us
  1. sejagat Said,

    Kalau begitu, jika Jin tidak terikat dengan ruang, apakah mereka boleh mengembara merentasi dari satu galaksi ke galaksi yang lain ? Galaksi, Exoplanet, Planet, Bintang-Bintang dan pelbagai objek di alam semesta sudah tentu setiap satu ada memberi fungsi kepada makhluk-makhluk di alam semesta itu sendiri.

    Apakah terdapat hidupan di planet-planet lain ? Kalau bukan di sistem suria kita, apakah mungkin berada di bintang-bintang lain ?

    Adakah mereka juga Jin kerana maksud Jin itu sendiri tidak nampak sebagaimana mereka penghuni-penghuni planet lain yang masih tidak nampak (tidak dikesan) oleh umat manusia dari Bumi.

    Mungkin persoalan adakah kita bersendirian di alam semesta telah dapat dijawab daripada Al Quran setakat ini yang terang, jelas dan nyata menyampaikan akan kewujudan 3 makhluk iaitu Malaikat, Jin dan Manusia. Bagaimana pula ‘makhluk-makhluk melata di langit dan di bumi’ yang ada disebut dalam Al Quran (Dabbah), apakah mereka juga manusia yang diciptakan dari tanah seperti kita atau hanyalah berupa haiwan yang tidak berakal semata-mata.

    Saya sangat tertanya-tanya tentang hidupan di planet-planet lain kerana alam semesta ini sangat luas. Makhluk-makhluk tersebut sudah tentu berpijak di atas Bumi mereka sendiri sebagaimana kita di sini. Saintis Barat sedang berusaha mencari exoplanet dan hidupan-hidupan lain di angkasa lepas bermula dari kaedah transit, radial velocity, variable star timing dan yang terkini technosignature dan biosignature.

    Saya percaya sekiranya hidupan berakal yang berpijak di atas Bumi seperti kita disini, yang memenuhi ciri-ciri 3 dimensi seperti kita di sini akan saling tak tumpah seperti rupa dan bentuk kita sebagai manusia disini, Sebab makhluk-makhluk berakal tersebut juga telah takluk dibawah kekuasaan Allah SWT jua.

    Persoalan adakah wujud makhluk yang melata di planet-planet lain masih bermain-main di fikiran saya selagi kita tidak dapat menyaksikan mereka dengan mata kepala kita sendiri. Mohon pencerahan dan pendapat dari Tuan dan Puan dari Mistis Organization.

  2. jigsmaster Said,

    Bagi pendapat kami, makhluk halus ini tidak berpegang pada ruang kita, maksudnya berlainan dimensi. Ia seperti kita yang 3d melihat dunia 2d yang kaku. Makhluk halus dipercayai dimiliki oleh dimensi ke-4 dan ke atas.

  3. sejagat Said,

    Sekiranya makhluk halus tinggal di dimensi ke 4 dan ke atas, apakah cara untuk kita menyeberang ke dimensi mereka ?

    Apakah kesan negatif dan positif yang akan diperolehi ? Adakah kita perlukan plan-plan sampingan lain sekiranya berlaku perkara-perkara yang merbahaya ketika pengembaraan kita di dimensi lain ?

    Saya dapat merasakan portal-portal untuk menyeberang ke dimensi lain sangat kuat pada waktu sepertiga malam yang terakhir, tempat-tempat sunyi yang jauh dari peradaban manusia dan lokasi-lokasi yang pernah berlaku senario kemalangan ngeri dan peristiwa dukacita melampau.

  4. jigsmaster Said,

    Pada pendapat kami, yang boleh menyeberang ke dimensi lebih halus hanyalah minda dan perasaan kita atau kami ringkaskan menjadi JIWA. Jiwa ini yang mampu keluar dari kesedaran asal, dan mengembara ke mana2 dimensi itu. Cara untuk melakukan ini ada banyak teknik seperti mengheningcipta, berzikir dan sebagainya.

Add A Comment

You must be logged in to post a comment.