Kitaran Bumi & Misteri Manusia BHG VII

ancientcivil

 

Pengkaji menemui objek buatan makhluk cerdas yang terfosil, kesan tapak kasut dan peralatan ‘manusia’ yang tertanam di dalam batuan berusia ribuan atau jutaan tahun.

Bagaimana ianya terjadi? Bagaimana untuk menjelaskan tentang hal ini?

 

BACA SELANJUTNYA.

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

2 thoughts on “Kitaran Bumi & Misteri Manusia BHG VII

  1. sejagat

    Malaikat pernah berkata kepada Allah ketika mahu mencipta Adam AS bahawa AKAN BERLAKU PERTUMPAHAN DARAH sekiranya manusia dicipta di Bumi. Seolah-olah sudah ada ciptaan makhluk berakal yang boleh menumpahkan darah sebelum manusia lagi. Mungkinkah JIN, kemudian disumpah berdiam di dimensi lain. Bagaimana pula dengan Azazeel/Iblis juga sejenis JIN. Tapi, kalau artifak-artifak itu berada di tangan kita dan kita yang menyukat usianya, mungkin ada pembetulan. Mungkinlah sebab orang Barat bukan boleh dipercayai sangat. Mentang-mentang ilmu dan teknologi ada pada mereka. Sesuka hati sahaja.

    1. jigsmaster Post author

      Ada pendapat mengatakan sebelum manusia moden wujud di Bumi, Bumi ini dipenuhi makhluk jin ini namun apabila manusia hadir, jin-jin tadi diubah dimensinya supaya tidak bertindih dengan dimensi manusia. Jin ini dari segi fizikal dan segala aspek fizikal sama seperti manusia cuma alamnya terserap ke dimensi lain. Sebab itu manusia yang termasuk ke alam jin (bunian terutamanya) akan terasa seperti masuk kampung lain.

Leave a Reply