Rahsia Asari Rasul Dalam Aspek Teknologi Telekinesis & Telepatik

aposamir

 


 

[Mukaddimah]

Dalam artikel yang lepas kita telah mengetahui satu rahsia penting tentang sumber tenaga rahsia yang diperolehi oleh Samiri. Juga semasa semua emas-emas itu dicampakkan ke dalam api, Samiri juga telah mencampakkan kekuatan X  bersama-sama, kemungkinan besar selepas semua emas telah habis dicampakkan ke dalam api.

Sumber tenaga yang membentuk patung anak lembu itu dan bersuara mengikut apa yang dimahukan oleh Samiri.

Kita akan mempelajari lebih lanjut, sejauh mana kemampuan sumber tenaga itu dan apa yang boleh serta yang tidak boleh dilakukan dengan kekuatan X


 

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

2 thoughts on “Rahsia Asari Rasul Dalam Aspek Teknologi Telekinesis & Telepatik

  1. uzbekdesantillana

    Bagi saya dia masih menyimpan debu, habuk atau hablur (tepung / powder) kesan jejak asari rasul atau jejak Jibril sebelum naik ke langit. Mengikut Buku Muhammad Isa Dawud, Dajja dari Segitiga Bermuda. Debu dalam Bahasa Melayu lama adalah duli. Duli juga dimuliakan jika seorang Raja memerintah di bawah tapak kakinya dengan sebutan menyembah duli. Duli yang Maha Mulia dan lain-lain lagi apabila menyebut kehebatan seseorang sehingga kibasan habuknyapun dianggap mulia. Begitu juga pada bau, hembusan, bayang-bayang seseorang yang dimuliakan. Malahan jika orang tersebut dianggap keramat dan berkuasa dalam.
    Jadi tinggal dia sahaja untuk memanipulasikan duli ini dalam kemahuannya kerana dia juga diberi kuasa terpilih seperti dijanjikan secara rahsia supaya dia beriman tetapi dia tidak mahu. Dia membawa ke jalan kekufuran maka Istidraj dan sihirlah namanya.
    Tenaga-tenaga tambahan pula dijana oleh beliau dengan sumber sedia ada dengan teknologi dan lain-lain sumber digarap untuk kepentingan beliau sebelum muncul. Sihir, kuasa dalam dan kuasa alam, sains dan teknologi menjadi satu magnum opus kepada satira si antagonis ini.

  2. uzbekdesantillana

    Wajah yang kacak dan memukau juga akan dijana seperti lagak artis terkenal Shah Rukh Khan atau Salam Khan atau artis Korea tetapi wajah yang digilai ramai sehingga ramai golongan wanita terpikat. Itu mungkin salah satu ciri-cirinya. Wallahuaklam bissawab.

Leave a Reply