Donald Trump & ‘The Ophir Plan’

donaldt-trump-board-gamejpg

 

 

 

Seperti yang diketahui umum, Donald John Trump akan menaiki takhta Amerika Syarikat tahun hadapan. Adakah beliau benar-benar akan menekan umat Islam seperti yang dijanjikan? Adakah beliau akan melaksanakan Dasar Tutup Pintu? Khabarnya China juga berkira-kira untuk kembali melaksanakan Dasar Tutup Pintu bagi memberi tekanan kepada sektor pembuatan dan pengeluaran dunia supaya tunduk menyembah kepada China. Apakah yang terjadi kepada dunia pada waktu akan datang?

Jika anda perasan, dalam kekalutan begini, Malaysia tiba-tiba menjadi perhatian di antara dua kuasa besar itu. Dari satu segi, nampak seperti Malaysia tersepit di antara kedua-dua kuasa besar ini. Dari satu segi, nampaknya dua kuasa besar itu seolah-olah mahu merebut sesuatu yang hanya di miliki atau dijaga oleh Malaysia.

Pernahkah anda mendengar tentang ‘The Ophir Plan’. Drama yang akan dimainkan sudah tentu lebih menarik. Penuh sepak terajang diplomasi dan bahasa-bahasa politik.

Donald Trump akan melaksanakan apa yang dipanggil, ‘The Ophir Plan’. Blueprint-nya telah ditulis lama sebelum beliau bertanding. Bagaimana dengan TPPA? Bagaimana dengan polisi di Pasifik?

 

Siri ini akan terbahagi kepada 3 bahagian :

 

1) The Ophir Plan- The Art of Deal

2) The Ophir Plan- Making Us No. 1 Again

3) The Ophir Plan- Make Us Great Again

 

 

Ini adalah satu permainan. Jika anda memiliki beberapa buah rumah, jadikan ia satu hotel. Namun siapakah yang benar-benar berkuasa dan memiliki sumber yang sebenar? Memiliki dokumen para diplomat dan ahli ekspedisi ‘The Boston Treasure’, Trump yakin dapat melakukan misi ini.

Apakah yang ingin dirancangkan oleh Trump?

Apakah yang dibisikkan oleh Trump kepada Ivanka, anak perempuannya tentang emas di lehernya pada satu majlis harijadinya?

 

HANYA DI MISTISFILES!

 

* Untuk permohonan akses sila KLIK DI SINI

 

Save

Save

Save

Save

Save

One thought on “Donald Trump & ‘The Ophir Plan’

Leave a Reply