Misteri 16 Pesawat Pengangkut Strategik China

Sumber: Bernama

Sumber: Bernama

 

Selepas isu pesawat perisikan canggih Israel ‘menceroboh’ ruang udara Malaysia, kini sebanyak 16 buah pesawat pengangkut strategik milik tentera China mencereboh ruang udara Malaysia tepatnya ruang udara Zon Maritim Malaysia (ZMM), Kota Kinabalu FIR dan menghampiri ruang udara nasional tempoh hari.

Apa yang ingin dicari oleh mereka?

ADAKAH 16 PESAWAT INI SEBENARNYA PESAWAT PERISIKAN CANGGIH JUGA?

 

BACA SELANJUTNYA.

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

5 thoughts on “Misteri 16 Pesawat Pengangkut Strategik China

  1. sejagat

    Pengkhianat2 negara yang suka makan komisen (termasuk makan rasuah) dalam setiap deal jual beli aset pertahanan negara termasuklah deal selanggaraan dan alat2 ganti perlu diletakkan dibarisan paling depan sebagai yang pertama-tama untuk disembelih.

  2. newnisak

    mohon jig bg ulasan sikit mngenai rmai pkerja asing dr China ditempatkan di kilang2 yg lokasinya berhampiran dgn kem2 tentra dan dengar khabar mereka merupakan tentera darat China. terima kasih

    1. jigsmaster Post author

      Sebenarnya, ada beberapa isu yang lebih menakutkan dari ini. Contohnya, perkakasan, pemprosesan dan penyimpanan data rakyat negara ini yang diuruskan oleh syarikat luar termasuk dari China. Pernahkah anda mendengar berita tentang sekumpulan orang dari China menjalankan bisnes haram di Cyberjaya yang jumlahnya beratus-ratus orang itu?

Leave a Reply