‘Makmal Rahsia Wuhan’ : Generasi COVID Terbaru? COVID-20?

covidnexttitle

Teori Makmal Rahsia XI 

 

Terdapat pakar perubatan yang mendakwa munculnya… bukan satu varian lagi…TETAPI SEJENIS KORONAVIRUS BAHARU yang dikatakan sebagai ‘The Next COVID’.

Ini amat menggempar! Tika dunia masih bergelut dengan COVID-19, adakah kita bersedia untuk menghadapi ‘COVID-20′ dan seterusnya???

 

BACA SELANJUTNYA.

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

2 thoughts on “‘Makmal Rahsia Wuhan’ : Generasi COVID Terbaru? COVID-20?

  1. sejagat

    Apakah bahan asas kepada pembuatan Vaksin?

    Saya dapat merasakan negara bangsa akan berperang demi mendapatkan sumber asas kepada Vaksin sekiranya COVID 22 seperti yang diramalkan itu benar=benar berlaku. Kenyataan mengatakan bahawa kita akan divaksin sepanjang hayat kita seperti menepati suatu persamaan matematik dimana populasi dunia dikurangkan bukan sahaja berpunca daripada Koronavirus tetapi perang untuk merebut sumber. Suatu tika dahulu telah menggambarkan bahawa manusia akan berperang sebab air dan minyak tetapi kali ini berebut vaksin demi survival. Kegelisahan ini perlu ditangkis dengan mengembalikan DAULAH ISLAMIYAH ALIRAN AHLI SUNNAH WAL JAMAAH yang sejati !!!

    1. jigsmaster Post author

      Jika satu varian atau mutasi virus kami fikir tidak akan berlaku situasi begini. Namun jika saban waktu ada saja varian baru maka vaksin baru juga perlu disediakan atau tambahan dos.

Leave a Reply