Misteri 26 Objek Di Langit : Satu Pendedahan BHG II

skunighttitlr

 

Pada malam kejadian tersebut, Aminah (bukan nama sebenar) sedang mengulangkaji pelajaran di meja belajarnya. Sedang asyik dia menelaah pelajarannya, tiba-tiba dia terdengar suara orang ramai riuh-rendah di luar dorm asramanya. Kedengaran juga suara orang menjerit-jerit tak keruan. Aminah bingkas bangun dan menuju ke luar dorm.

Segera dia pergi ke arah kawan-kawannya yang mendongak-dongakkan ke langit. Ada yang menunjuk-nunjuk ke atas dengan wajah panik. Ada yang menangis. Apabila Aminah mendongakkan kepalanya ke langit, alangkah terkejutnya dia…

ADA SESUATU DI ATAS SANA!

 

 

BACA PENDEDAHAN YANG MENDEBARKAN INI.

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

One thought on “Misteri 26 Objek Di Langit : Satu Pendedahan BHG II

  1. sejagat

    MO, saya masih teringat lagi pada waktu itu tatkala subjek objek di langit menjadi tajuk utama, majalah Al Arqam (tajuk tak ingat) juga ada menceritakan tentang objek orang sedang berdoa di langit Arab, sejauh mana kebenarannya tidak diketahui kerana tiada gambar kecuali naratif yang diceritakan melalui penulisan. Nampaknya, bukan langit Malaysia sahaja malah di tempat lain juga ada.

    Apa pun, saya teringat kisah konspirasi mengenai BEAM Project bertujuan untuk memaparkan wajah Jesus Christ di langit, kisah ini amat popular dalam teori konspirasi dari Barat.

Leave a Reply