Ketakutan MOSSAD Kepada Malaysia

mosad

 

Di seluruh dunia, umum diperkatakan tentang kejayaan seluruhnya operasi Mossad bagi memburu, menangkap atau membunuh pihak-pihak atau individu-individu yang dituduh mengancam keselamatan Israel atau berkaitan dengan Nazi.

Kita boleh baca bagaimana liciknya perisikan Israel memburu bekas pegawai Nazi atau pakar-pakar bom dan komputer dari pihak pejuang Palestin. Israel juga pernah melarikan kapal selam di Perancis dengan begitu licik.

Mossad juga telah berjaya membunuh seorang pensyarah Palestin di Malaysia. Namun kali ini berbeza. Mossad dikatakan tidak mahu menyusupkan lagi ‘assassin‘ dari kalangan pihak mereka.

Mengapa kali ini mereka menggunakan pihak ketiga dan private investigator?

 

ADA SESUATU YANG TIDAK KENA DI SINI!

 

 

BACA SELANJUTNYA.

 

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

2 thoughts on “Ketakutan MOSSAD Kepada Malaysia

  1. sejagat

    Kisah Eichmann tu ada filemnya saya dah tengok, satu lagi nak faham gerak kerja pasukan keselamatan Israel baik dari operasi hinggalah perisikan di lapangan ialah dengan menonton siri Fauda di Netflix. Saya sendiri teruja dengan cara mereka bekerja kerana banyak persamaan dengan agensi keselamatan negara kita dan mana-mana negara di dunia.

    1. jigsmaster Post author

      Sebenarnya mereka sentiasa memantau kita dari Singapura. Negara kita dilihat sangat kuat menentang penubuhan Negara Zionis.

Leave a Reply