Dendam MOSSAD Ke Atas Rakyat Malaysia

myflagmoss2

 

Beberapa hari ini ibupejabat MOSSAD telah menjadi gempar. Ini adalah kerana pihak perisikan Malaysia telah berjaya menghidu operasi mereka di sini. Ini adalah sangat memalukan kerana sebelum ini operasi-operasi mereka berjaya dalam membunuh rakyat Palestin atau simpatisan mereka yang dianggap berbahaya kepada Israel.

MOSSAD telah bermesyuarat untuk membincangkan tentang hal yang amat besar ini. Mereka mesti bertindak!

 

BACA SELANJUTNYA.

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

2 thoughts on “Dendam MOSSAD Ke Atas Rakyat Malaysia

  1. sejagat

    Sejujurnya, saya berasa teramat marah dengan para pengkhianat ini. Menjadi TALI BARUT ZIONIS merupakan suatu perkara yang boleh menyebabkan saya memutuskan HUKUMAN KERAS ke atas mereka kalau saya pemimpin Malaysia la…

    Apa yang MOSSAD haram jadah lakukan ini menunjukkan dengan jelas bahawa memang wujud SAFE HOUSE mereka disini. Merekrut orang-orang Melayu adalah dosa besar bagi saya (sekali lagi kalau saya pemimpin Malaysia la). Tergamak sungguh anak-anak Melayu menjadi tali barut Zionis. Benarlah, duit memang boleh beli segala-galanya dan kelemahan orang-orang kita (terutamanya samseng2 Melayu adalah DUIT, walau sekeras dan sehebat mana pun samseng2 Melayu, DUIT boleh mengalahkan mereka dan ini realiti yang pahit untuk ditelan).

    RINDU jiwa-jiwa pejuang Melayu zaman 13 Mei 1969.

    1. jigsmaster Post author

      Dalam keadaan sekarang di mana orang suka show off di media2 sosial tentang gaya hidup mewah dan bersenang-lenang, memang ramai rakyat Malaysia mahukan wang segera yang lumayan banyaknya.

Leave a Reply