Mason-mason Melayu Bahagian X

mason X

 

Perancangannya ialah, apabila semua Melayu lengkap menjadi Malaysian not Malay  dan orang Melayu bersepakat tidak memerlukan lagi hak-hak mereka itu, secara tiba-tiba… zaaaasssss! Semua kaum tadi yang menekan orang Melayu supaya membuang identiti Melayunya akan kembali ke identiti kaum masing-masing atau; mereka bertaqiyyah saja, mengaku Malaysian namun kekal menjaga identiti masing-masing, namun pada masa yang sama si Melayu lurus bendul ini terus buang identitinya untuk jujur mengaku Malaysian, mengubah perlembagaan demi orang lain. Sekali perlembagaan tidak melindungi identiti Melayu/Bumiputra dan segala keistimewaannya, maka keadaan kembali seperti sedia kala. Setiap kaum menjaga identiti, kekayaan budaya dan sejarah masing-masing, seolah-olah tiada apapun yang berlaku sebelumnya.

Pada masa itu menghunus keris dan mengamuk satu dunia pun sudah tidak berguna. Semua bangsa-bangsa di dunia akan melawan orang Melayu yang tertipu tadi dengan seluruh undang-undang dan perlembagaan yang sah yang baru, yang dahulunya melindungi hak-hak orang Melayu tadi.

 

 

 

 

“The 2020 Prophecy”

 

kgbaru

 

“Masalah ini haruslah dihadapi dan dihadapkan sekarang juga, iaitu sebelum terlambat. Secara tiba-tiba sedarlah orang Melayu bahawa dia tidak boleh menganggap Tanah Melayu sebagai tanah airnya. Tidak ada lagi Tanah Melayu — tanah air bagi orang Melayu. Dia sekarang sudah jadi orang lain, orang Malaysia dengan kuasanya di Tanah Melayu — tanah airnya — sekarang bukan sahaja diperkongsikan dengan orang lain, malahan diperkongsikan secara tidak sama rata. Tambahan pula dia sekarang diminta supaya melepaskan lebih banyak lagi pengaruh yang ada padanya.”

(Tun Dr. Mahathir Mohamad)

 

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

Leave a Reply