Projek Rahsia Amerika: Medan Graviti I (BHG II)

earth-magnetic-portals

 


[Mukaddimah]

Graviti dalam definisi tradisional atau Newtonian adalah daya yang wujud di antara dua objek di alam semesta. Namun definisi Relativiti oleh Einstein pula menyatakan graviti adalah hasil dari lengkungan ruangmasa oleh jisim-jisim besar di alam semesta. Apakah sebenarnya graviti itu? Memahami graviti adalah teramat penting kerana barang siapa yang mampu mengawal graviti maka secara teorinya, dia akan mampu mengawal ruangmasa.

Dengan kata lain, siapa yang mampu mengawal graviti bumi maka seolah-olah dia menjadi ‘Tuhan’ di Bumi. Dia mampu mengawal pasang surut air laut, orientasi haiwan-haiwan bergerak, arah mata angin, putaran bumi, peredaran siang dan malam, pergerakan cahaya sehingga perkembangan sel-sel dan atom.

Sebab itu topik ini adalah amat penting. Jika anda dapat membaca artikel ini di MistisFiles, ingatlah, pengetahuan rahsia itu hanya untuk mereka yang mampu memahaminya!


 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

6 thoughts on “Projek Rahsia Amerika: Medan Graviti I (BHG II)

  1. syahir.asyraf.halim

    Tak kan nk share bnde camni..bleh ke nk brbahas balik.. Panas nama MO.. Mmg ade yg share..ssh org nk caye…. Lg dibuat main2 adela.. Fhm niat tu mmg murni.. Tp alangkah baiknya klau smua org brfikiran mcm amran… Kita dh sedia maklum how the truth Will always be treated

  2. sejagat

    Apakah portal itu kemungkinan sifatnya seperti WormHole, jalan singkat menuju ke mana2 tempat di alam semesta ?

    Medan magnetik matahari bertemu dengan medan magnetik Bumi lalu menghasilkan portal yang masih tidak diketahui fungsinya, dimana pada pendapat saya, cenderung kepada akses ke permukaan matahari…..bagaimana pula dgn medan magnetik bintang-bintang lain ? Adakah medan magnetik mereka juga telah tiba ke Bumi ? Adakah medan magnetik dari bintang-bintang lain juga merupakan fasiliti yang diciptakan Tuhan kepada manusia supaya boleh melakukan pengembaraan interstellar ?

    Mengapa perlu adanya bintang-bintang berbilion di angkasa raya dan exoplanet-exoplanet yang berbilion-bilion dimana terdapat sumber yang begitu besar untuk manfaat umat manusia, ada exoplanet yang komposisinya berlian, ada yang mengandungi sumber bahan api, sekiranya ini semua dapat dimanfaatkan, besar kemungkinan manusia tidak akan berperang lagi demi kekayaan, kerana semua orang sudah kaya, makanya, yang menjadi peperangan pada hari ini ialah manusia-manusia tamak lagi bodoh.

    1. jigsmaster Post author

      Dalam topik ini ia adalah poin dimana asal terjadinya daya graviti.
      Ya, sejak alam semesta ini sebenarnya anjal dan pada pengetahuan paling tinggi, ia sekadar ‘projection’.

      Semua jasad2 besar itu tujuannya hanyalah untuk memberitahu kita kebesaranNya.

Leave a Reply