Siri Jarum-jarum Amerika

maxresdefault

 

 

Amerika Syarikat, suka atau tidak, kita mesti mengakuinya bahawa negara ini adalah kuda tunggangan paling disayangi oleh The Elite yang memiliki pelbagai proksi yang mengawal segala aspek dan bidang di dunia hari ini. Amerika Syarikat dengan segala kekuatannya dan teknologinya, dipergunakan sebagai medium untuk pelbagai pelan tindakan The Elite.

Biasanya, Amerika akan mengkaji dahulu senario yang ada pada sesuatu subjek serangannya. Kemudian, ia akan merangka strategi untuk menggunakan jarum-jarum tertentu untuk ‘dicucuk’ terlebih dahulu.

Kami tidak ingin menghabiskan masa anda dan membazir ruang, kali ini kita akan membincangkan jarum-jarum ini yang digunakan untuk menyerang Malaysia yang tidak boleh terus dijajah secara fizikal dan ekonomi sepertimana negara-negara Islam lain terutama di Asia Barat dan Afrika.

Siri ini terdiri daripada:

1) Tiga jenis Jarum yang popular digunakan

2) Mengapa Malaysia?

3) Jarum-jarum:

 

a) TPPA

b) Konflik Laut Champa

c) MH370 dan lain-lain

d) 1MDB

e) ?

f) ?

 

Dalam menghadapi jarum-jarum ini, Malaysia seringkali tidak menghadapinya secara agresif, namun cuba mengelak, memperlahankannya, menjadikannya tidak relevan, menangguhkannya atau lain-lain diplomasi.

Kita akan bincangkan perkara ini dengan lebih mendalam.

Ikuti siri yang akan membuka luas mata dan minda anda.

HANYA DI MISTISFILES

 

Jika anda pembaca kami, sila . Jika belum memiliki akses klik Join Us

Leave a Reply