Mutasi Covid-19 India Yang Menakutkan

covidindia

 

Wabak COVID-19 di India terus menyerbu dengan sangat ganas, dengan jumlah kes harian yang memecahkan rekod ditambah pula oksigen untuk ventilator hampir tidak ada dan kadar penularan yang amat agresif sehingga para doktor dan pakar-pakar perubatan tidak sempat menyelamatkan nyawa!

Mayat-mayat bergelimpangan, katil-katil tersadai di luar. Apa yang terjadi di India kini adalah mirip era apokalips dan tema zombi di filem-filem!

 

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

One thought on “Mutasi Covid-19 India Yang Menakutkan

  1. sejagat

    Apa yang boleh saya katakan kita perlu mengawal kadar gula dalam badan kerana COVID ini amat gemar dengan manusia yang memiliki kadar gula yang tinggi. Oleh kerana itu, ramai pesakit yang meninggal dunia majoritinya ialah pesakit 3 serangkai yakni ada diabetes, darah tinggi dan masalah jantung.

    Saya pernah mendengar akan hadis Nabi berkaitan Yajuj dan Majuj hanya tewas akibat dari VIrus. Secara simboliknya, negara-negara Yajuj dan Majuj mengikut kaedah pemahaman Muhammad Alexander Sasongko menyebutkan seperti Eropah (Caucasus dan Amerika), China dan India (Indo Aryan) kerana mereka semua ini berasal dari jurai keturunan yang sama iaitu Indo Eropah/Aryanomad. Beliau menyebut bahawa keturunan bangsa penunggang kuda ini ialah Yajuj dan Majuj dari Asia Tengah. Beliau juga ada menyampaikan hujah-hujah bersifat hipotesis kerana perlu lebih banyak carigali arkeologi dan mtDNA dilakukan untuk mengukuhkan dakwaan beliau.

    Apa pun, sebagaimana yang MO katakan di akhir kata. Semoga Allah SWT merahmati kita semua.

    AMIN.

Leave a Reply