Tombak Suci & ‘Spear of Destiny’ BHG XI

holylance3

 

Kepentingan relik dunia Kristian kepada kuasa-kuasa tentera Eropah pada era Perang Dunia Kedua bertitik tolak kepada imaginasi yang tinggi kepada konsep teknologi canggih-ilmu mistik-kuasa ghaib yang mahu digabungkan supaya menjamin kepada kemunculan kuasa ketenteraan yang tidak terkalahkan di atas muka bumi.

Semakin lama dan antik sesuatu objek serta semakin pekat dengan kisah-kisah legenda, maka ia memiliki satu TENAGA ANEH yang sesuai sebagai…

PENGESAHAN

 

 

BACA MAKLUMAT SULIT INI.

 

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

2 thoughts on “Tombak Suci & ‘Spear of Destiny’ BHG XI

  1. sejagat

    Pada tahun 1974 Order of the Knights telah disusun semula oleh seorang bekas pegawai tentera Jerman bernama Kolonel Maximilian Hartmann, tetapi kini kumpulan itu mempunyai tujuan yang jauh berbeza. Kali ini tiada istana purba untuk tempat pertemuan. Pakaian seragam tentera telah digantikan dengan sut perniagaan dan senjata telah digantikan kepada beg bimbit. Keganasan telah hilang dan kebijaksanaan rundingan telah mengambil tempatnya.

    INI YANG SEDANG BERLAKU SEKARANG NI !!!

    1. jigsmaster Post author

      Itulah yang kami nyatakan dalam siri ini…pendek kata, manusia memang ada kemampuan merancang… tak perlu nak tag DAJAL ke atau YAHUDI ke atau FREEMASON ke… sesiapa saja…yang mahu merebut kekuasaan.

Leave a Reply