Covid-19 & Fenomena Kuantum BHG II

quantumreality

 

 

Sekalipun dengan berfikir, ia mampu mengusik zarah-zarah halus dalam Dunia Kuantum. Apa yang kita fikirkan mempengaruhi keadaan tertentu. Hukum Ketidakpastian. Adakah anda pasti?

Dua keadaan yang tersedia menunggu kita. Dan makhluk halus sehalus virus juga menerima kesan tertentu dari gelombang-gelombang fikiran manusia.

Sama ada sisi yang itu dan sebaliknya,

ANDA YANG TENTUKAN.

 

 

 

BACA SELANJUTNYA.

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

8 thoughts on “Covid-19 & Fenomena Kuantum BHG II

  1. sejagat

    Apa yang boleh saya katakan, peristiwa objek-objek di langit pada tahun 1992 di Klang adalah PETANDA TERAWAL apa yang sedang berlaku hari ini, kenangkan sejenak apa objek yang diperlihatkan pada waktu itu.

      1. sejagat

        Subhanallah, tetapi kerajaan terus menutupnya dengan menghebahkan secara besar-besaran bahawa ia penipuan semata-mata, apakah ada teknologi hologram begitu canggih pada masa itu sedangkan hologram wayang pun perlukan layar putih untuk berfungsi dan hanya saiznya kecil.

    1. jigsmaster Post author

      Kami masih ingat peristiwa itu. Memang ada yang menafikan dengan pelbagai alasan ‘saintifik’ namun saksinya ramai walaupun kononnya terhad kepada pelajar-pelajar sekolah agama sahaja.

      1. dmix

        Masa tu saya berumur 14 tahun duduk di satu asrama. Saya fikirkan, ada satu kotak asap yg digunakan untuk membentuk objek dilangit. Tetapi merasa sangsi juga, sbb asalnya sekadar satu gumpalan awan, berlalu membentuk objek2 tertentu, selepas itu menjadi balik gumpalan awan. Begitu la seterusnya. Esoknya cuba la tgk surat khabar kot2 ada, tapi takde. Selang berapa hari baru ada, tapi diberitakan berlaku ditempat lain. Saya bertanya juga rakan2 sekolah yg tidak sekali duduk di asrama kami, ada ke menyaksikan kejadian tersebut, nampaknya hanya kami di asrama tersebut sahaja yang saksikan nya. Terfikir juga, mungkin ada insan istimewa disitu. Wallahu a’lam.

        1. jigsmaster Post author

          Jika ianya adalah benar-benar dari gumpalan awan, maka teori yang menyatakan ianya sejenis projeksi cahaya boleh tertolak.

          1. dmix

            Jika projeksi cahaya, mesti ada sorotan dari punca.
            Mlm langit mcm cerah sedikit oleh cahaya bulan.
            Saya masa tu mmg minat sains dan teknologi. Jadi dgn ilmu yg saya ada, saya tak fikir ianya penggunaan cahaya, masa tu saya lebih kepada pengguna mesin asap yg canggih, seperti di letak pada kenderaan udara.
            Jika nk buat objek2 tertentu memerlukan teknik2. Tapi bila di amati, ianya mcm mustahil buatan manusia. Tiada pula dengar bunyi helikopter, kapal terbang, belon udara. Takde pula bau2 udara yg berlainan. Wallahua’lam.
            Seingat saya, awan bukan di aras tinggi. Ni awan berlalu sambil pelan-pelan membentuk objek. Lepas tu mcm statik, sebelum berlalu pergi berubah jadi awan biasa. Begitulah seterusnya. Maaf la ye meleret2 beritau semua ni. Saya nk buat nukilan kepada saudara lain. Walaupun kejadian tu dah 30 tahun, ianya masih dlm terpahat ingatan saya.
            Tapi sbb masa tu darah muda, jadi tak ambil kisah sgt..

  2. sejagat

    Kejadian objek-objek di langit adalah pencetus kepada segala peristiwa selepas itu, lihatlah apa yang berlaku sepanjang masa selepas peristiwa objek-objek di langit. Tsunami, serangan 9/11, kempen terrorisme yang menipu, kebangkitan China sekelip mata dari kemunduran yang panjang, wabak penyakit, kehilangan pesawat MH370, MH17 ditembak, filem 2012, kemaraan ZIonis Israel, kemaraan ideologi Wahabi dan pelbagai lagi bencana alam yang jauh lebih teruk dari masa lalu.

Leave a Reply