Ikhtiar Mereka Untuk Menghapuskan Panji-panji Hitam Dari Timur

usahadajjalmalaysia

 

Selain Dunia Arab dan sekitarnya, umat Islam bertumpu di kawasan Asia Tenggara tepatnya di Alam Melayu atau Nusantara.

Sudah tentu hadis yang menyatakan adanya pasukan Panji-panji Hitam dari Timur itu menjadi cadangan merujuk kepada rantau ini.

Namun sudah pasti… The Hidden Hand berusaha untuk menafikan telahan dari sabda nabi.

 

 

BACA SELANJUTNYA.

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

5 thoughts on “Ikhtiar Mereka Untuk Menghapuskan Panji-panji Hitam Dari Timur

  1. sejagat

    Saya baru sahaja tamat membaca buku-buku karya Muhammad Isa Dawud berkaitan Imam Mahdi dimana buku-buku itu terbitan sekitar tahun 2006. Saya mendapati dari buku-buku tersebut walaupun bahasa terjemahan dari Arab ke Melayu sangat tunggang langgang tapi dapat ditangkap banyak perkara berkaitan pelbagai manuskrip yang mengisahkan tentang kedatangan Imam Mahdi dan apa yang akan dilakukan. Penulis juga sedaya upaya menghuraikan dari sudut pandang Arab terhadap Imam Mahdi. Apa yang saya boleh katakan, ada kebenarannya juga pihak Barat dan Orientalis sudah membaca dan menelaah manuskrip-manuskrip berkaitan Imam Mahdi dan mencuba sedaya upaya untuk menghapuskan jejak Imam Mahdi supaya ia tidak berlaku kebangkitan kerana saya memerhatikan betapa kemas dan licik tipu daya yang dilakukan ke atas Tanah Melayu dan Palestin. Tapi saya teringat Allah SWT berfirman di dalam Quran bahawa Allah SWT adalah sebaik-baik pembalas tipu daya yang dibuat oleh orang-orang kafir.

  2. wtc9516

    Sudah pasti akan ada rintangan dan dugaan dalam setiap kebangkitan Islam. CIA dan MOSSAD sendiri sudah menjangka perkara ini. Namun dengan kebijakan berpolitik Raja Raja Melayu, kecekapan pentadbiran pemimpin Melayu serta panduan dari para Ulama, saya sangat optimis bahawa sekarang giliran kita, Bangsa Melayu untuk membela agama Islam. InshaAllah

    1. jigsmaster Post author

      Kami dapati sekarang seakan pusingan seterusnya semenjak zaman kolonial. Umat Islam mesti berwaspada kepada jarum-jarum orang kafir dalam melemahkan umat Islam. Namun ini sedikit sebanyak bergantung kepada pemimpin Melayu yang di atas.

    1. jigsmaster Post author

      Jika ada pemimpin yang nampak tegas, dia boleh dilemahkan dengan kuasa dan wang. Orang kafir di sini memiliki aset dan sumber kewangan yang besar.

Leave a Reply