Kejanggalan Di Laut Baltik: Struktur Aneh

baltik1

 

‘The Baltic Sea Anomaly‘, seperti yang biasa dipanggil, telah mendapat banyak perhatian media sejak belasan tahun yang lalu. Seperti yang ‘disepakati’ oleh dunia akademik semasa, dikatakan kononnya ia cuma batuan semulajadi.

Maklumat tentang penemuannya juga agak umum dan seseorang cenderung untuk berfikir bahawa ia adalah formasi batuan berbentuk aneh.

Jika anda mula mencari data sebenar yang dikumpul oleh pasukan penyelam dan penyelidik, anda cenderung mendapati terdapat banyak butiran yang sangat menarik. Malangnya, ini dikeluarkan secara berperingkat sehingga menyukarkan untuk mencantum kepingan-kepingan teka-teki.

Beberapa maklumat muncul di laman web pasukan penyelam dan kemudian hilang semula. Beberapa maklumat yang hilang telah disimpan di tapak web lain. Aneh bukan? Adakah ada sesuatu yang mahu disembunyikan?

Data yang dikumpulkan oleh satu pasukan pada ekspedisi kedua sangat menarik.

Setiap data dengan sendirinya tidak konklusif, tetapi semuanya bersama-sama mereka menuju ke satu arah: bahawa ‘kejanggalan’ yang mereka temui adalah berkemungkinan besar adalah objek buatan.

 

MARI BERSAMA KAMI MENEROKAI MISTERI INI.

 

 

 

 

BACA SELANJUTNYA.

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

Leave a Reply