Selamat Datang Ke Inner Circle

 

Pada masa dahulu pengetahuan rahsia itu berputar di kalangan mereka yang menjadi ahli suatu pertubuhan rahsia atau dikenali sebagai ‘Kelompok Rahsia’.Mereka ini layak untuk mengetahui sesuatu pengetahuan atas sebab-sebab tertentu;diterima dan disahkan untuk mengetahui.Namun dikalangan mereka ada satu lapisan kelompok lain yang tidak diketahui di dalam Kelompok Rahsia itu.

Ia dinamakan Inner Circle.

Selamat datang ke Inner Circle.Anda layak kerana anda menyumbang kepada apa yang anda ingin tahu pada masa yang tepat.Apabila kita di dalam,orang yang tidak berkenaan akan tidak cuba menganggu dan kita akan selesa menimba pengetahuan rahsia dengan hati terbuka.

Mulai Mei hingga Disember 2013,Srikandi akan mengambilalih MistisFiles.Beliau akan mengawasi apa yang tersiar di dalam MistisFiles.

Terimakasih kerana menjadi Inner Circle.

-M.O

Berkenaan Hakcipta:Member of Inner Circle dilarang sama sekali untuk menyebarkan isi kandungan MistisFiles di khalayak seperti di dalam blog,Facebook dan sebagainya tanpa izin moderator.Ini untuk menjaga hak dan menghormati sesama inner circle yang membayar untuk melihat kandungan MistisFiles.Maklumat adalah untuk bacaan persendirian inner circle dan hanya moderator yang dilantik boleh menggunakan kandungan atas tujuan tertentu.

Leave a Reply