Mikrocip : Kawalan Emosi & Transaksi Masa Depan?

microciptitle

 

“Ingatlah, golongan elit hanya sebilangan kecil di antara enam juta orang di planet ini. Keseluruhan sumber kekuatan mereka adalah kemampuan mereka untuk merosakkan naluri semula jadi dan mengarahkan keperluan bawah sedar ke dalam saluran ekspresi yang diluaskan sehingga mencapai kawalan sepenuhnya. Inilah apa yang mereka ada sekarang.”

Tanpa kita sedar, ada segolongan manusia sedang berusaha untuk menguasai sepenuhnya manusia di muka bumi.

MEREKA SEDANG KE ARAH ITU!

 

BACA SELANJUTNYA.

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

4 thoughts on “Mikrocip : Kawalan Emosi & Transaksi Masa Depan?

  1. sejagat

    The Arrivals pernah menyentuh tentang isu ini dahulu dan kemunculan Bitcoin yakni wang elektronik semakin mengukuhkan andaian bahawa implan ini akan terjadi dan akan menjadi suatu yang rasmi dan sah dari sudut perundangan. Sejauh manakah alasan-alasan logik yang boleh diterima akal (dibaca logik bagi golongan tertentu bukan logik dari sudut agama) untuk menewaskan projek implan ini ?

    1. jigsmaster Post author

      Ini memang sesuatu yang kontroversi. Perlu dikaji sedalamnya dan jika kemudaratan atau potensi kemudaratan itu lebih banyak, wajib ditinggalkan.

  2. sejagat

    Apa kata MO up kisah pasal Al Bielek dan Bob Lazar, 2 watak ini pernah ditulis oleh MO pada suatu ketika dahulu di mistisfiles. 2 watak ini ceritanya tidak merepek berbanding John Titor….

Leave a Reply