Misteri Pesawat Perisikan Israel Di Eretz Malayu

eltaeretzmalafin

 

Ada pihak mendakwa bahawa pesawat Israel yang melintas ruang udara Malaysia tempoh hari adalah pesawat komersil.

Ada juga yang mendakwa bahawa pesawat itu tidak ada masalah lalu di ruang udara Malaysia kerana ia terbang di ketinggian yang dibenarkan dalam undang-undang antarabangsa.

Tetapi tahukah anda bahawa pesawat itu BUKANLAH ‘pesawat komersil’ yang biasa?

IA ADALAH PESAWAT PERISIKAN!

Malah sistem radar serta pengintipannya adalah dari jenis ketajaman yang tinggi walaupun dari paras ketinggian ruang udara yang maksimum!

 

BACA LAPORAN SULIT INI.

 

 

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

4 thoughts on “Misteri Pesawat Perisikan Israel Di Eretz Malayu

  1. sejagat

    Saya berharap pihak keselamatan Malaysia jangan beraksi seperti barisan pertahanan bolasepak Harimau Malaya yang seringkali terlepas bola kepada pihak lawan dan menjadi punca kepada kekalahan. Jangan tidur dan jangan leka dengan smartphone, tajamkan mata dan fokus kepada tugasan yang diamanahkan. Ini bukan musuh zaman Insurgensi lagi tetapi musuh yang sudah lama berdendam dengan anak-anak Melayu dari Timur. Kenang-kenangkan tembakan ke atas imam Palestin di Setapak dahulu dan ada kemungkinan beberapa siri serangan pasti akan berlaku demi membalas dendam serangan siber ke atas mereka atau gerak kerja perisikan untuk mencari mastermind di negara ini. Jika pesawat sudah tiba maka pada pendapat saya, agen-agen rahsia sudah pun diaturgerak, rumah selamat juga sudah diadakan dan dana juga sedang disalurkan malah bukan mudah untuk merekrut tali barut dengan hanya bermodalkan wang ringgit (rujuk kes pembunuhan adik Kim Jong Un di KLIA). Bangun semua, bangunn…!!!

  2. sejagat

    Fuh, saya jugak yang drop komen di artikel ini lebih setahun lalu dengan komen-komen yang telah pun berlaku baru-baru ini. wow…!

    1. jigsmaster Post author

      Terima kasih setia mengikuti kami. Penculikan dan pembunuhan terancang memerlukan pemantauan teliti sebelum itu. Ini boleh ditebak. Kami memerhati apa yang berlaku berdasarkan maklumat-maklumat yang sah.

Leave a Reply