Sains Baharu & Teknologi Aneh Yang Sedang Dibangunkan Oleh The Elite

sacred-geometry-geometry

 

The Elite, dengan seluruh tenaga manusia terpintar di Bumi, dan seluruh sumber-sumber kewangan dan lainnya, sedang membangunkan penyelidikan-penyelidikan sains baharu dan teknologi aneh yang belum lagi diterokai manusia masakini.

Adakah mereka begitu menanti-nanti kedatangan Imam Mahadi? Adakah mereka begitu meletakkan jangkaan yang tinggi ke atas keupayaan teknologi Imam Mahadi?

 

BACA SENARAI SULIT INI.

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

3 thoughts on “Sains Baharu & Teknologi Aneh Yang Sedang Dibangunkan Oleh The Elite

  1. sejagat

    Al Quran juga sudah memberi bayangan bahawa manusia kafir tetap tidak akan mahu menerima ayat-ayat Allah SWT walaupun mencapai teknologi membelah Bumi dan menuju ke langit. Petunjuk bahawa manusia akan tiba ke teknologi sedemikian rupa kelak. Apa yang berlaku hari ini diibaratkan bagi permulaan teknologi tahap tinggi seperti di zaman awal revolusi industri di England pada abad ke 19 dahulu.

  2. uzbekdesantillana

    Kembali kepada Allah Azza wa Jalla. Tuhan yang maha hidup. Dia punca segala-galanya. Ditunjuk Nabi Muhammad Sallallahualaihiwasallam sebagai rasulnya yang terakhir. Maka ikutlah jika ingin keselamatan di Dunia mahupun di Akhirat. Wallahuaklam.

Leave a Reply