Penemuan Terbaru Varian COVID-19!

hellraiser

 

Ia mempunyai 32 mutasi spike protein iaitu 2 kali ganda lebih banyak dari varian Delta. Sehingga kini belum ada maklumat lanjut tentang tempoh pengeraman, gejala dan kebolehjangkitan bagi varian ini!

“THE HELLRAISER” IS COMING!

Bersedia untuk menghadapi kemungkinan gelombang baharu yang lebih dasyat!

 

BACA SELANJUTNYA.

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

One thought on “Penemuan Terbaru Varian COVID-19!

  1. sejagat

    Saya berpendapat, kita sedang melalui zaman Virus. Virus ini mungkin pudar tetapi mengambil masa yang panjang memandangkan sentiasa ada mutasi-mutasi yang baru. Mungkin ratusan tahun, puluhan tahun atau berdekad-dekad lamanya. Diri kita, anak-anak dan cucu-cicit kita yang berhadapan dengan teknik perang yang terbaru ini. Mungkin piut-piut kita barulah dunia kembali pulih sepenuhnya.

    Saya berkata demikian kerana secara kebetulan Mark Zuekerberg dan syarikatnya META membangunkan teknologi AR, maknanya kita semua akan duduk di rumah dan bekerja dari rumah melalui dunia maya sahaja. Nampak sangat bahawa kita memang telah hidup di zaman Virus seperti yang dimaklumkan oleh Bill Gates.

    Sabarlah duhai anak, generasi mu mungkin tak seindah generasi ayahmu. Tetapi gambaran apocalypse ini telah digambarkan lama bertahun-tahun semenjak ayah kecil lagi melalui medium filem dan media cetak. Jangan pernah berputus asa dan tetapkan keyakinanmu bahawa segala konspirasi orang-orang kafir dan munafik pasti hancur selumatnya tidak bersisa.

Leave a Reply