Rahsia Para Bankers

bankerstitle

 

Dunia perbankan… adalah salah satu perkakas paling utama Para Elit bagi mengawal dunia. Legenda klasik menyatakan Keluarga Rothschild menguasai politik Eropah melalui dunia perbankan. Bank-bank menyimpan wang dan MEMANIPULASIKAN WANG. Sekaligus mengawal manusia dan tindakan-tindakan mereka.

Siri baharu di MistisFiles… akan membongkar di sebalik para bankers ini. Jika anda hairan dan marah dengan langkah-langkah menteri kewangan anda yang berlatarbelakang dari bankers ini, anda sudah tentu tidak berselera lagi mahu mengecop apa yang dipaparkan ini sebagai, “TEORI KONSPIRASI”  …. hehe

Seperti dahulu anda marah-marah kerana didedahkan fakta bahawa media sosial seperti Facebook memang menjual data-data peribadi anda ke pihak ketiga. Dahulunya topik ‘pemantauan melalui perkakas internet’ menjadi sensasi ‘teori konspirasi’ sahaja. Kemudian apabila pihak-pihak mengaku secara terbuka, tiba-tiba ia menjadi berita yang benar.

Apa yang penting, jangan terlalu PARANOID dan jangan terus tenggelam dalam PENAFIAN. Dunia ini… ada banyak perkara yang anda tidak tahu. Kosongkan diri anda, dan kemudian anda akan memahami.

Sesungguhnya pengetahuan rahsia itu hanya untuk yang mampu memahaminya…

 

-MistisFiles

Leave a Reply