Dajjal Menghapuskan Bumi Selama 40 Hari

dajalseidtitlr

 

Dajjal datang membawa malapetaka dan harapan. Seperti konsep ‘Ordo Ab Chao’ yakni PEMERINTAHAN DARI KEKACAUAN, Dajjal akan membawa KEBULURAN DUNIA yakni kemelesetan ekonomi yang menyebabkan sumber makanan berkurangan. Bukanlah disebabkan sangat oleh faktor kekurangan sumber asli, namun ianya dipaksa dengan SEKATAN DEMI SEKATAN yang disengajakan.

Semua ini dilakukan bukan oleh si Dajjal secara berseorangan…tetapi dengan bantuan KAKITANGANNYA di serata dunia!

 

BACA SELANJUTNYA.

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

3 thoughts on “Dajjal Menghapuskan Bumi Selama 40 Hari

  1. sejagat

    Mimpi Rasulullah melihat Nabi Isa AS berkulit sawo matang persis seperti kajian dari Barat tetapi saya dah lupa sumber menyebut bahawa Nabi Isa AS kelihatan seperti orang Timur Tengah bukan seperti orang Eropah berambut blonde bermata biru.

    Kehidupan zaman sekarang segalanya kita makan adalah hasil kilang. Hari ini kita tidak tinggal di kampung mengusahakan tanaman sendiri untuk sumber makanan. Oleh itu memang mudah untuk dikawal dan disekat. Saya percaya Bumi masih kaya dengan sumbernya tinggal lagi ada sekumpulan kecil manusia perangai seperti Firaun mahu berkuasa dengan mengatakan Bumi sudah kekurangan hasil mahsul kerana populasi manusia yang begitu ramai. Hanya dengan PEMERINTAHAN DARI KEKACAUAN mereka dapat meneruskan kuasa.

    1. jigsmaster Post author

      Di sana ada banyak platform seperti ini. Kerajaan Amerika dan sejarahnya memang menarik. Hingga ke benda2 ‘darkside’nya.

Leave a Reply