Dajjal Akan Muncul Di Suatu Tempat Sunyi

dajjalmuncul

 

Menariknya, dari mana Dajjal datang dan di mana Dajjal akan membuat kemunculannya di khalayak ramai telah diketahui. Adakah ianya telah ditentukan dari awal atas sebab-sebab tertentu?

Dari kedatangannya saja, kita sudah tahu ianya adalah PERANCANGAN YANG AMAT RAPI SEJAK RIBUAN TAHUN.

Maka krisis makanan yang menjadi senjatanya untuk menakluk dunia juga adalah suatu PERANCANGAN RAPI…

 

BACA SELANJUTNYA.

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

4 thoughts on “Dajjal Akan Muncul Di Suatu Tempat Sunyi

  1. sejagat

    ISIS pernah beroperasi di sekitar sempadan Syria dan Iraq tepatnya di Raqqa. Penganut ajaran Wahabi tegar itu telah pun ditewaskan dan kini bergentanyangan tak tentu hala. Tapi apa pun ajaran Wahabi, Liberal dan Syiah memang ideologi Dajjal. Tetapi bab Dajjal sememangnya memerlukan penelitian halus dan mendalam kerana banyak petunjuk/clue atau kepingan jigsaw bertaburan yang perlu dilengkapkan untuk melihat gambar yang lebih besar. Apa pun Tuan MO teruskan menulis berkaitan subjek Dajjal ini kerana ia amat berkaitrapat dengan kehidupan manusia zaman sekarang. Penguasaan bahan kimia pertanian oleh 7 syarikat besar ini juga sebenarnya mengejutkan saya kerana ia bersifat MONOPOLI dan OLIGARKI.

    1. jigsmaster Post author

      Ya, sememangnya banyak peristiwa dan watak yang ada di antara kita sangkakan ada kaitan dengan Dajjal dan tentera rupa-rupanya bukan lagi calon sebenar yang benar-benar beraksi sebagai Al-Masih Ad-Dajjal yang ditunggu itu. Bagi kami, dia akan muncul dengan segala macam persediaan dari segi teknologi dan kemahiran politik dunia.

Leave a Reply