“The Black Friday”

blckfriday

 

 

Ini adalah apa yang dikumpul dari siri emel yang dihantar oleh Lodgekeeper tentang apa yang berlaku di Paris. Maklumat dari siri emel itu akan dibahagikan dalam 3 tajuk secara berturutan.

Dunia sedang memasuki drama terbaru. Bagi para Luciferiancraf, masa sudah semakin hampir. Mereka mesti berbuat sesuatu. Untuk trigger keadaan di mana masih ada penentang tegar mereka, false alarm mesti berbunyi di Eropah…untuk menghalalkan GENOCIDE seterusnya…

 

-MistisFiles

 

 

dangersign

 

 

 

 

Kepada pembaca MistisFiles,

 

1) Apa yang telah berlaku di Paris telah dirancang lebih setahun yang lalu. Dari segi logistik, bekalan senjata, isu halangan keselamatan, media, penyamaran dan propaganda, telah disusun dalam satu SOP yang sistematik.

2) Namun jika kita perasan, modus operandinya tetap sama. Sebab itu, orang ramai yang menjadi ‘child of media manipulation’ tetap menganggapnya sebagai “Teori Konspirasi”. Namun adakah masih berkhayal dengan “teori konspirasi” apabila ada orang terbunuh dan ada pihak yang disalahkan?

3) Terdapat sekurang-kurangnya 10 lokasi dalam perancangan itu. Semua lokasi memiliki makna-makna tertentu dan dipilih khas untuk menimbulkan rantaian sentimen dan disusun selama lebih 6 bulan sebelum itu dalam mesyuarat intelligen mereka.

 

Sila baca seterusnya dan fikirkan baik-baik.

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

Leave a Reply