“Paris Ritual”

parisrtl

 

 

Ini adalah apa yang dikumpul dari siri emel yang dihantar oleh Lodgekeeper tentang apa yang berlaku di Paris. Maklumat dari siri emel itu akan dibahagikan dalam 3 tajuk secara berturutan. Ini adalah siri yang kedua.

Dalam prinsip kelompok-kelompok penyembah syaitan, sesuatu ritual mesti dijalankan untuk memulakan PELAN BESAR. Ini mengambil kira pergerakan jasad-jasad di langit dalam ramalan-ramalan di dalam ‘The Holy Scriptures’. Mahu tidak mahu, ia memerlukan korban manusia. Mereka percaya, pihak yang ingin ditekan dan masyarakat manusia akan mengikut kehendak mereka apabila ritual berdarah itu telah dilaksanakan. Ikuti maklumat seterusnya.

 

 

-MistisFiles

 

 

dangersign

 

 

Para pembaca MistisFiles,

 

Dalam maklumat sebelum ini, saya telah menjelaskan kepada anda bahawa taktik tersebut dipilih kerana ada satu pihak yang ingin dihalakan atau dihalang dari berbuat sesuatu. Jika anda melihat secara keseluruhan, anda akan dapati 5-7 tahun kebelakangan ini, banyak pihak yang dipaksa dan diugut untuk ‘sesuatu’ yang khas. Banyak event dijalankan bagi memandu ke arah suatu situasi besar. Arab Spring, Kempen Anti-Keganasan dan sebagainya adalah semua pelan berjadual yang telah atau sedang dijalankan.

Seterusnya, saya akan jelaskan dari segi teknikalnya ia dijalankan atas sebab dan pendirian apa.

1) Dalam setahun, terdapat dua kali ritual mesti dijalankan. 2-cycle ritual ini mesti dijalankan untuk memandu kepada ‘bantuan besar’ yang akan tiba pada tahun seterusnya.

2) Korban manusia mesti diadakan bagi pihak yang merancang mendapat apa yang diingini. Ini sebahagian dari ritual dan juga salah satu objektif besar. Saya akan jelaskan mengapa korban mesti dijalankan nanti, teruskan membaca.

3) Pelan ini dilaksanakan dengan harapan mencapai dua objektif sekaligus,yakni pihak kedua dan pihak pertama. Tugas akan diberi kepada pihak ketiga,yang juga memiliki objektif tertentu.

Saya akan beritahu siapa pihak yang ketiga ini. Ia adalah sesuatu yang mengejutkan.

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

Leave a Reply