Protocols of The Elders of Mindcontrol: New Agenda

Mind Control - Eye


Dunia memasuki era baru. Namun senjata The Elite ini masih digunakan, namun, dengan cara baru dan teknik yang baru. Ini kerana, teknologi semakin berkembang. Sepertimana versi Marshmallow (setakat artikel ini ditulis) untuk Android, maka versi kawalan minda The Elite juga sudah pasti memasuki versi yang baru dan dasyat!


 

[Sukatan Pelajaran]

 

* Agenda baru The Elite

 

* Apakah teknologi terbaru yang menakutkan itu?

 

* Bagaimana teknologi fiksyen dalam filem menjadi impian blueprint The Elite

 

dan banyak lagi!

 

 

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us

2 thoughts on “Protocols of The Elders of Mindcontrol: New Agenda

  1. uzbekdesantillana

    Sekarang pun kita kena patuh jika keluar negara perlu suntikan vaksin yang dikhuatiri unsur khinzir berada di dalamnya walaupun mengerjakan haji. Para saintis Islam perlu bekerjasama mereka cipta vaksin yang tidak memberi was-was kepada umat Islam kerana Haji Mabrur cita-cita ummah dan implikasinya kepada amalan kita.

  2. uzbekdesantillana

    Rekognisikan amalan berbekam (Amalan Sunnah Nabi Yang dituntut) untuk kesihatan sebelum mengerjakan haji oleh pengamal perubatan profesional dan iktirafkan menjadi satu standard sebelum mengerjakan haji adalah lebih baik oleh seluruh dunia islam untuk mengelak konsep suntukan vaksin yang menimbulkan syak ini. Dan ini salah satu cara untuk elak teknologi implan dikenakan kepada umat Islam. Perlu semua doktor Islam merekognisikan amalan ini dan jangan ikut telunjuk barat. Wallahuaklam

Leave a Reply