Kesimpulan Siri Jarum-Jarum Amerika

wefreeshit

 

 

 

Memang banyak persoalan dan perkara-perkara yang di luar pemikiran biasa di dalam mengungkapkan topik Jarum-Jarum Amerika ini, namun jika anda berfikiran terbuka dan mengkaji dengan lebih mendalam, anda akan melihat coraknya.

-MistisFiles

 

 

 

 

Kami telah menjelaskan kepada anda jarum-jarum yang terlibat. Setiap jarum yang digunakan oleh proksi-proksi The Elite seperti Amerika bagi menundukkan semua negara-negara di bawah telunjuknya. Namun yang anehnya, tumpuan diberikan kepada negara-negara berpopulasi muslim sahaja.

Kami juga telah memberikan kepada anda tutorial asas bagaimana mereka merancang dan mengendalikan jarum-jarum seperti MH370 atau 1MDB.

 

dicaprio-under-pressure-on-1mdb-scandal

 

Ini samalah bagaimana mereka mengendalikan 911, WWI atau WW2. Ini melibatkan cara bagaimana menguruskan segala ‘trigger’ untuk mencucuk jarum-jarum itu.

 

assassination-of-archduke-franz-ferdinand-e

 

Semua jarum-jarum itu sepertinya disusun di dalam satu bekas cantik bersulamkan baldu mahal. Jarum-jarum disusun kemas di dalamnya. Ia bukanlah jarum-jarum yang sama, tetapi setiap satu berlainan jenis dan fungsinya. Setiap satu akan digunakan mengikut objektif ia disasarkan. Ia juga digunakan untuk situasi-situasi yang berbeza.

needle

 

Jika anda memahami apakah maksud disebalik pernyataan ini, maka anda akan tahu dimanakah jarum-jarum ini diletakkan. Kami juga telah menjelaskan mengapa Malaysia tidak boleh ditekan melalui kuasa ketenteraan kerana satu sikap bijak yang diambil Malaysia. Ini sangat licik. Sikap yang diamalkan Malaysia ini mengikat proksi-proksi The Elite di dalam ‘nowhere land‘.

 

 

Apakah yang akan berlaku selepas ini?

 

9-11

 

The Elite akan terus merancang dan merancang. Selain Dunia Arab, Malaysia adalah kekuatan Islam yang selalu bersembunyi namun begitu ‘annoying‘.

Malaysia selalu bersembunyi di dalam watak ‘innocent‘ dan ‘friendly‘nya.

The Elite tidak mampu bertahan lama. Mereka mesti buat sesuatu.

Dana sudah dipam. Boneka tidak menurut arahan. Dana mesti dipam kepada para penentang yang kini dipecah-pecahkan supaya tidak mengetahui ‘tuan’ mereka yang sama.

OBEY YOUR MASTER!

 

-MF

Save

Save

Leave a Reply